• Fru Amer

Normalt eller inte?

Hej, skulle kolla om andra haft det så här och det kan vara normalt.

Fick en dotter den 12 April, jag helammar kan jag tillägga till att börja med.
    avslag 2 veckor knappt!

4 veckor efter förlossning, den 9 maj, fick jag extrema flytningar som Äl flytningar.. (om man kan ha äl så tätt in på vet jag ikke) med lite blod i vid 1 toa besök.

Nu i torsdags 16 maj, fick jag samma. endast lite blod i flytningar. och efter det inget och inga flytningar.
    Då är frågan kan det vara så efter förlossning, eller kan det varit äl och ägg som satte sig fast, hade sex 8 maj, och kondomen sprak. och i måndags utan kondom.

mina andra 3 barn inte haft så efter förlossning. fick mensen efter 2 månader med alla 3. men då helammade jag inte..

Vill ni dela era erfarenheter?

• Svar på tråden Normalt eller inte?
  • Eriksson1993

Hej! 

Min fru gjorde en video med samma ämne, där hon diskuterar problem som kan komma efter födsel och graviditet.

">

// Erik 

• YTSHC
    MammaTillEliasTuvaOchLeila skrev 2013-05-18 11:14:29 följande:
    Hej, skulle kolla om andra haft det så här och det kan vara normalt.

Fick en dotter den 12 April, jag helammar kan jag tillägga till att börja med.
    avslag 2 veckor knappt!

4 veckor efter förlossning, den 9 maj, fick jag extrema flytningar som Äl flytningar.. (om man kan ha äl så tätt in på vet jag ikke) med lite blod i vid 1 toa besök.

Nu i torsdags 16 maj, fick jag samma. endast lite blod i flytningar. och efter det inget och inga flytningar.
    Då är frågan kan det vara så efter förlossning, eller kan det varit äl och ägg som satte sig fast, hade sex 8 maj, och kondomen sprak. och i måndags utan kondom.

mina andra 3 barn inte haft så efter förlossning. fick mensen efter 2 månader med alla 3. men då helammade jag inte..

Vill ni dela era erfarenheter?
    Ingenting är normalt enligt feministerna, så du kan vara lugn.
Svar på tråden Normalt eller inte?